17 elokuuta 2023

đŸŽ¶ VIHDOINKIN SEN YMMÄRRÄN! đŸŽ¶

 

TÀÀllÀ olen taas pitkÀn tauon jÀlkeen.

KesÀÀ on vielÀ jÀljellÀ, olen saanut nauttia siitÀ vaikka lomaa ei tÀnÀ vuonna olekaan.


TÀssÀ teille oma lauluni vuodelta 2019:


Maailmassa ihmettelen montaa asiaa,

mut huomioni suurimman vain yksi niistÀ saa:

Kuka oon ja mistÀ tuun ja minne tÀÀltÀ lÀhdenkÀÀn?

Nyt vastauksen siihen sain:

kÀyn ikielÀmÀÀn!

:,: Vihdoinkin sen ymmÀrrÀn

ja tiedÀn paljon enemmÀn,

kÀyn iloisena eteenpÀin tietÀ elÀmÀn! :,:


ElÀmÀssÀ vaihtelee niin monta tunnelmaa,

iloiten ja nauraen en aina kÀydÀ saa.

KyyneleitÀ vuodatan mÀ surussain ja riemussain,

mut Jumalalta yksin vain

mÀ tosi onnen sain!

:,: Vihdoinkin sen ymmÀrrÀn

ja tunnen paljon enemmÀn,

kÀyn onnellisna eteenpÀin tietÀ elÀmÀn! :,:


Usein olen etsiskellyt suuntaa oikeaa,

tuulen mukaan lentÀnyt se minne kuljettaa.

Arpomalla elÀmÀni pulmat olen ratkaissut,

vaan kaikki muuttuu nyt, on Jeesus ovet aukaissut!

:,: Vihdoinkin sen ymmÀrrÀn

ja tahdon paljon enemmÀn,

kÀyn pÀÀttÀvÀisnÀ eteenpÀin tietÀ elÀmÀn! :,:


SydÀmeni etsii aina rauhaa Jumalan,

maailman mÀ luulin sitÀ mulle antavan.

Tosirauhan saavutan mÀ kerran viimein taivaassa,

siks nostan katseen ylöspÀin, oon sinne matkalla!

:,:Vihdoinkin sen ymmÀrrÀn

ja kaipaan paljon enemmÀn,

kÀyn kiitollisna kotiinpÀin tietÀ elÀmÀn!:,:


NÀillÀ evÀillÀ syksyyn.......



Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti